In the key visual, the main woman is expressed as a personality called “CRAZY WEDDNIG”, which expresses the charm of deeply exploring the bride and groom’s life and conducting essential hearings. We are making emotional appeals with awareness of whether women’s targets can be immersed in the world, including the balance with copying. In the renewal, we also took a visual shot of each page, taking into account the overall tone aimed at even older customers. In order to give the user an elegant experience, we consider the ease of use while making the movement calm and feminine.
キービジュアルではメインの女性を「CRAZY WEDDNIG」という人格として表現し、新郎新婦の人生を深堀り、本質的なヒアリングを行う魅力を表しています。コピーとのバランスも含め、女性のターゲットの方がその世界に浸れるかを意識し、情緒的な訴求を行っています。VISUAL・INTERFACE・INTERACTIVE DESIGNも担当させていただきました。リニューアルではより大人な顧客層も狙った全体トーンを意識し、各ページのビジュアル撮影も行いました。 また、ユーザーに優雅な体験を与える目的で落ち着いた女性らしい動きにしつつも使いやすさにも考慮しています。

