Contact Contact
Workflow
W
e
i
m
a
g
i
n
e
n
e
w
t
h
a
t
l
i
k
e
a
e
x
c
i
t
i
n
g
j
o
u
r
n
e
y
.
T
o
t
e
l
l
t
h
e
p
u
b
l
i
c
o
n
t
h
e
e
d
g
e
o
f
a
r
t
a
n
d
d
e
s
i
g
n
.
W
e
i
m
a
g
i
n
e
n
e
w
t
h
a
t
l
i
k
e
a
e
x
c
i
t
i
n
g
j
o
u
r
n
e
y
.
T
o
t
e
l
l
t
h
e
p
u
b
l
i
c
o
n
t
h
e
e
d
g
e
o
f
a
r
t
a
n
d
d
e
s
i
g
n
.
PROCESS 01
First of all, we define the ideology of a company by conducting a unique workshop called Brand Sprint. By designing based on ideology, a brand design that usually takes six months to several years can be completed in two weeks. The workshop will last about 4 hours, with about 8 to 10 members, including executives, business managers, recruiters, and public relations staff.
まずはじめに、ブランドスプリントという独自のワークショップを実施することで企業のイデオロギーを策定致します。イデオロギーを軸に設計することで、通常半年から数年かけて行うブランド設計を2週間で終えることが可能です。ワークショップは主に経営者、事業部長、採用担当、広報などを含めた8〜10名程のメンバーで行い、4時間程で終わります。
PROCESS 02
After the brand sprint, we make prototype main brand elements that make up the brand, such as interface design, logo, typography, key visuals, and copywriting. By making this prototype, it is possible to imagine the whole picture of the brand. After prototyping, we will proceed with content planning, editing, shooting, animation, coding, and other designs based on business and marketing strategies.
ブランドスプリント後は、インターフェイスデザイン、ロゴ、タイポグラフィ、キービジュアル、コピーライティングなどブランドを構成する主な要素を試作していきます。この試作をすることでブランドの全体像をイメージすることが可能です。また、試作後は、ビジネス戦略やマーケティング戦略を元に、コンテンツ企画や編集、撮影、アニメーション、コーディングなどのデザインを進めていきます。
CAPABILITY
etc.
SELECTED PROJECTS